Om holdene

På Teaterskolen Amager får kursisterne undervisning af uddannede skuespillere / komikere / instruktører / dramalærere.

Fællesskab, sammenhold, udvikling, fantasi og læring er fælles mål på alle hold.
Der er selvfølgelig hygge og sjov, men bestemt også seriøsitet. Kursisterne bliver dygtige, lærer empati, etik og god gruppedynamik.

Alle SKUESPILHOLD er helårshold og kører fra august til juni, men man tilmelder sig og betaler for 5 måneder ad gangen. COMEDYHOLD er halvårlige.

Der er altid to forestillinger om året: En arbejdsvisning i uge 6 (feb), samt en afsluttende forestilling til Teaterskole Festivalen i midten af juni måned.

ALLE HOLD

Herunder kan du se de hold der starter op til sommer 2024.

Bemærk at de 'gamle' elever altid har fortrinsret til at fortsætte hvis de ønsker det. Så vi kan ikke sige endnu om der bliver plads for nye.

Men tilmeld dig hellere nu end senere! Så kommer du på ventelisten, og vi skriver til dig så snart der er en plads.

Som regel får vi plads til ALLE NYE når vi starter op efter sommerferien, og der er også mulighed for at åbne flere hold hvis der er mange søgninger i samme aldersgruppe.

unsplash